Padomi: Hi, ja jums rodas kādas problēmas vai neskaidrības, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums un mēs palīdzēsim jums atrisināt problēmu.Lūdzu, neatveriet domstarpības, vai atstāt sliktu atsauksmi, paldies par jūsu sapratni!
Biežāk Uzdotie Jautājumi:
J: Atbalstīt Vairumtirdzniecības?
A:Mēs atbalstām vairumtirdzniecība,lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir nepieciešams importēt ar masas daudzumu.
Q:Kāpēc nevar redzēt loģistikas informācijas atjaunināšana?
A:Lūdzu, pārbaudiet, vai loģistikas informāciju par šo websitehttps: // www. 17track.net/enif jūs nezināt, ko darīt, lūdzu, sazinieties ar pārdevēju.
Q:Ko darīt, ja produkti, ko es saņēmu, ir pretrunā ar to, ko es nopirku?
A:šajā gadījumā, lūdzu, nav nepieciešams, lai atvērtu STRĪDS, jūs varat sazināties ar mums tieši, redzot savu ziņu, mēs nekavējoties jums palīdzēt atrisināt problēmu
Q:loģistikas informācija liecina, ka pakete ir veiksmīgi nosūtīts, bet neesmu saņēmis savu paketi vēl,ko man darīt?
A:Lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums un izskaidrot savu problēmu,un mēs palīdzēsim jums iegūt paketi.
Jautājums:Mana pakete radušās anomālijas transportēšanas laikā, ko man darīt?
A:Lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums.Mēs palīdzēsim jums izzinātu detalizētu informāciju par iepakojuma un palīdzēt jums atrisināt šo problēmu.
ATGRIEŠANĀS POLITIKU
1.Ja jūs neesat apmierināts ar pirkumu, lūdzu, sazinieties ar mums pirmo reizi.Peļņu ir atļauts.Tā tikai notiek 7days pēc tam, kad produkti ir saņemti.
2.Ja jūsu pirkums ir sabojāti kuģniecības progresu, lūdzu, sazinieties ar mums.Mēs galā ar šo problēmu, cik drīz vien iespējams.
3.Mums ir nepieciešams vairāk informācijas, kā arī.Atgriešanās informāciju, ieskaitot kuģniecības izsekošanas numuru, konkrētu iemeslu atgriešanās un jūsu pasūtījuma ID ir nepieciešams.
4.Visu atdevi, pirkuma jābūt sākotnējiem nosacījumiem.Un mēs neesam atbildīgi par kuģniecības un pārkraušanas izmaksas.Paldies.